Sou a: Inici / Esdeveniments / Sessions formatives. Connecta amb el repte 2021

Sessions formatives. Connecta amb el repte 2021

09/12/2020 a 17/12/2020 (Europe/Madrid / UTC100)
On
Sessions virtuals

recirculachallenge-icona-aprenentatge.pngComença la formació en competències per al disseny de projectes.

Les sessions formatives es desenvolupen de manera participativa i pràctica, fomentant la cohesió de l'equip amb dinàmiques de grup i de comunicació.

Dotarem als equips d'actituds, coneixements i eines per tal que desenvolupin habilitats i capacitats per millorar la seva solució.

recirculachallenge_imatge_programa-formacions.png

Dimecres 9 de desembre de 2020

17.30h. -18.00h. Benvinguda virtual al Recircula Challenge 2021

Primera trobada dels equips inscrits.

18.00h. -19.30h. Sessió formativa virtual. Team Building

És el moment d'orientar-te per definir l'equip i millorar-ne el rendiment i la motivació.

Sessió orientada a la creació i construcció d'equips de treball, per facilitar que el grup identifiqui el seu nivell efectivitat i millori el seu rendiment, a través de la motivació dels seus membres, la millora del treball equip i el desenvolupament de l'autoconfiança fins arribar a crear un equip d'alt rendiment.

L'objectiu d'aquest taller és aconseguir que els membres d'un grup millorin el seu sentiment de pertinença, incrementant l'eficàcia del seu treball gràcies a un grau superior de confiança entre els seus membres.

Elisabet del Valle

Formadora Elisabet del Valle
Innovadora social i coach per fomentar, exercitar i entrenar l'actitud positiva i la innovació.

ClicLab
Formació i activitats per fomentar, exercitar i entrenar l'actitud positiva i la innovació.

Dilluns 14 de desembre de 2020

18.00h. -19.30h. Sessió formativa virtual. Economia circular

Aprendreu a concebre la creació de productes i serveis de la manera més sostenible.

L'actual model de producció i gestió de recursos, béns i serveis que busca potenciar un consum a curt termini està portant al planeta a una situació insostenible. El sistema econòmic vigent es desmarca diametralment del cicle de vida de la naturalesa i xoca contra el desenvolupament sostenible, enfocat al llarg termini. En la naturalesa no existeixen les escombraries ni els abocadors: tots els elements compleixen una funció de manera contínua i són reutilitzats per al seu aprofitament en diferents etapes.

L'objectiu d'aquest taller és conèixer els fonaments de l'economia circular i les estratègies aplicables en els diferents processos de producció existents.

Jordi Segalàs

Formador Jordi Segalàs
Director de l'Institut Universitari de Recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat

Promoció i realització de recerca en sostenibilitat.

Logotip de l'Institut Universitari de Recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat (ISST) de la UPC

Dimarts 15 de desembre de 2020

18.00h. -19.30h. Sessió formativa virtual. Design Thinking

Aprendreu a planificar i executar amb major eficàcia la vostra solució tecnològica.

Design thinking és un procés que busca aprofundir en la comprensió de l'usuari basant-iteracions que ajuden a trobar noves perspectives d'aplicar de forma estratègica a les solucions. Prenen prestades les eines del dissenyador tradicional (visualització, narració, brainstorming) s' apliquen en diferents àmbits: des del Màrqueting a la gestió de Projectes Empresarials o industrials, i l'Enginyeria.

L'objectiu d'aquest taller és aconseguir planificar i executar amb major eficàcia la teva solució als reptes del Recircula Challenge.

Anna Ripoll

Customer experience designer.

INTUITIVA
Consultora que té per objectiu inspirar a les empreses sobre com han de ser els serveis que ofereixen. Descobrir què és el que realment necessiten les persones per per a donar resposta als reptes i objectius estratègics dels seus clients.

Logotip Intuitiva

Dimecres 16 de desembre de 2020

18.00h. -20.00h. Sessió formativa virtual. Taller de vídeo: Dóna-li vida al teu projecte

Aprendreu a treure profit del vostre projecte amb el vídeo.

L'objectiu d'aquest taller és oferir recursos i consells per elaborar vídeos amb una narrativa, un guió i un llenguatge audiovisual que sedueixi, inspiri i connecti amb el públic i amb les seves emocions.

Pablo Luna
Senior Art Director i professor de Concept Ideas.

Lola MullenLowe Barcelona
Agència creativa on desenvolupen campanyes globals totalment integrades, amb persones al centre de cada idea.

Dijous 17 de desembre de 2020

18.00h. -19.30h. Sessió formativa virtual. Innovació i prototipatge

Aprendreu a planificar i prototipar de manera innovadora (filosofia maker).

El moviment maker, sorgit com a moviment social del teixit associatiu i ciutadà, democratitza la tecnologia i persegueix conceptes com ara el do-it-youself, l'economia col·laborativa, l'economia circular, el km 0 o la tecnologia i la democràcia obertes.

En els últims anys, el desenvolupament de les noves tecnologies ha impulsat aquest moviment que cada vegada té més pes des del punt de vista de el desenvolupament de projectes emprenedors així com des del terreny de la startups o noves solucions tecnològiques.

L'objectiu d'aquest taller és aprendre els recursos i les metodologies de prototipatges per posar en pràctica a través de l'Espai Maker BDNLABS que posarà a disposició dels equips participants les eines necessàries per desenvolupar les seves solucions.

Formador Alejandro Aliaga
Co-fundador BDNLAB

BDN Lab
Centre tecnològic i espai coworking per al servei de makers, educadors, estudiants, emprenedors, artistes, dissenyadors, autònoms i empreses.

Formador Antonio Travieso
Pertany al departament d'Enginyeria Mecànica de l'EEBE i investigador del grup de recerca TECNOFAB-Grup de Recerca en Tecnologies de Fabricació

TECNOFAB
Grup de Recerca en Tecnologies de Fabricació

Sessions formatives
Emplena el formulari i inscriu-te!