Presentació del repte Recircula Challenge 2020

27/11/2019 de 12:15 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC100)

El 27 de novembre, durant la 4a Jornada Recircula de la UPC, es presentarà oficialment el Recircula Challenge.

Aquesta competició posa el focus en la generació de solucions sostenibles i innovadores per a la transformació de residus en recursos reaprofitables. En la present edició el repte tracta sobre la problemàtica dels residus tèxtils sintètics en l'àmbit esportiu.

L'esdeveniment es configura com una de les activitats principals i amb periodicitat anual que formarà part del nou Hub-Recircula, impulsat per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) amb seu al Campus Diagonal-Besòs.

Presentació Repte 2020 Recircula Challenge

Horari: 12.15h - 13h
Lloc: Sala d'actes de l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE)

Presentació del Repte 2020
Residus tèxtils en l'àmbit esportiu. Didac Ferrer, responsable del Gabinet d’Innovació de la UPC.

Taula rodona moderada per Adriana Farran, directora de l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE).

• Gemma Fargas, vicerectora d'igualtat i responsabilitat social de la UPC.
  • Enric Carrera, director de l'Institut d'Investigació Tèxtil i Cooperació Industrial de Terrassa (INTEXTER) de la UPC.
  • Josep Planas, sub-director general d'Informació i Foment de la Sostenibilitat, Generalitat de Catalunya.
  • Representant a determinar, Urbaser.

Taller. Troba equip al Recircula Challenge 2020!

Sessió organitzada per l'empresa Getting Contacts en col·laboració amb l'Espai Emprèn UPC.

Horari: 13h - 14h
Lloc: Sala Polivalent de l'Edifici A de l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE)

Speed dating

Participa en el taller de speed dating i coneix altres estudiants interessats en trobar equip en la nova edició del Recircula Challenge 2020 amb el repte de trobar solucions als residus tèxtils en l'àmbit esportiu.

En aquesta sessió aprendràs:

• Crear xarxes de contactes personals.
  • Tenir un discurs clar i directe per presentar-te.
  • Participar de forma eficient amb el teu equip.
  • Visualitzar sinergies possibles amb els teus nous contactes.

Formador Juanjo Villalobos

Expert i conferenciant a Quality networking, Getting contacts! Desenvolupa projectes de creativitat, alta diferenciació i valor.

Formador en Vendes, Màrqueting i Habilitats directives.

INSCRIU-TE