Sou a: Inici / Formularis / Inscripció sessió inicial "Recircula Challenge 2020" empreses

Inscripció sessió inicial "Recircula Challenge 2020" empreses

Formulari d'inscripció de la sessió inicial "Recircula Challenge 2020" adreçat a empreses i organitzacions del sector tèxtil i de l'àmbit de l'economia circular. La sessió tindrà lloc el dilluns 10 de febrer de 12.30h a 15.30h a la Sala Polivalent de l'Edifici A de l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est (UPC, Campus Diagonal-Besòs, Edifici A - Avda. Eduard Maristany, 16).

Et quedaràs a dinar (inclou sessió de connexió amb equips)

Protecció de dades personals

Responsable del tractament

Universitat Politècnica de Catalunya

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)

hub.recircula@upc.edu

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

Universitat Politècnica de Catalunya

Finalitats del tractament

F03.19 Gestió de premis, concursos, donacions o esdeveniments similars organitzats per la Universitat

Participació en el Recircula Challenge.

Legitimació

Consentiment de la persona interessada.

No es contempla la cessió de dades a tercers, tret que sigui obligació legal.

Drets de les persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades.

Termini de conservació

Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen a la nostra política de conservació.

Reclamació

Si no ha estat satisfet l'exercici dels vostres drets, podeu presentar una reclamació davant l'APDCAT: apdcat.gencat.cat