Sou a: Inici / Esdeveniments / Sessió informativa virtual sobre el Recircula Challenge

Sessió informativa virtual sobre el Recircula Challenge

04/11/2020 de 18:00 a 18:45 (Europe/Madrid / UTC100)
On
Sessió virtual

Repte 2021. Reduïm els residus de la COVID-19! La sostenibilitat no està en quarantena.

Vols saber com funciona el Recircula Challenge d'aquest any? Vine a la sessió virtual i resol tots els teus dubtes en la generació de solucions sostenibles i innovadores per a la transformació de residus en recursos reaprofitables.

Recircula Challenge és una competició, promoguda pel Hub Recircula UPC-AMB, que repta a equips d'estudiantat universitari a proposar solucions a reptes reals i urgents de l'economia circular.

recirculachallenge_sessio-informativa.png

18h - 18h20 Informació sobre el desenvolupament de la competició

A càrrec de Muriel Botey, Sotsdirectora de Responsabilitat Social de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est i membre del Hub Recircula UPC-AMB.

18h20 - 18h45 Preguntes i dubtes.

Sessió informativa
Emplena el formulari i inscriu-te!